January 19, 2015

tak mati la tak ada bf







bila dah besar senggini baru aq paham maksud cinta sebenarnya..
cinta x semestinya kita mesti memiliki seseorang tu..
ckop lah tgk dy bahagia walaupun bukan dengan kita..
dulu aq tertanya2 kenapa ada org yg terlalu frust.
lepas putus lama sangat single..
bukan tak laku..bukan x ada orang nak..tp diorg ckp...
masih syg..susah nk lupe..serik..
aq ase betapa bodonye korang dok ratap bekas kekasih korang sedangkan dy dah bahgia nan org lain..
tp sekarang aq rase ape diorg rasa..
nak sendiri bukan sbb masih syg..
atau bukan sebab x ada orang nak..tp..takut..
takut untuk kecewa lagi dan di kecewakan..
kalau boleh..aq nak bercinta dengan org y betul2 akn jd suami aq..
sb sakit..bila kita terlalu syg..dan org tu pergi tinggalkan aq..

aq x salah kn dy pergi..aq xslh kn sesiapa pun..
mungkin dah tertulis sampai sini je jalan cerita kami..
dlu mase sekolah..aq senang terima seseorang..
senang buang seseorang..
senang permainkan hati seseorang..
sb aq xpham ape mksud cinta tu sbnrnye..
bg aq seseorang datang dan pergi..
buat ape nak swies bagai an...

start aq serius mse form 5..
mse tu aq nan N..tp x swies mne pon..
lpas dah hbs blaja bru aq ase na swies....tp..
di saat aq na swies tu..dy lepaskan aq..dan...
aq terpaksa redha dgn semua ni..
dan aq jumpe seseorg slps dy..R..
dy nyh aq mang setia tahap infiniti sepanjang hidup aq..
myb sb aq ase klau bcinta mse kt u..boleh bwk kwin kot..
aq xpna kuo nan laki mne2 pon..aq xpna cntct nan mne2 laki pon..
tp akhirnya aq d curangi..seday sgt dn terlampau..
baru aq rse sakitnye putus cinta..

lpas tu saat aq baru na tenang jiwa ni..dtg lak si K..
pd awalnya aq xnk..sb aq takut kcewa bagai smua..
tp pqa ckp kt aq..bg la peluang kt hati tu..
mana tahu dy jodoh aq..cuba..
aq pon terima dy..
dgn dy aq xnk terlalu..trlalu percaya..trlalu cinta..
sb aq x sanggup untuk kecewa lg..
dan akhirnya ia kecundang juga kerana silap aq..
dan sampai sekarang aq masih sendiri..
almost 1 year..
masa y sangat lama aq single sepanjang hidup aq..
klau tnye aq masih syg? aq hnya mmpu snyum..
wlau mcm2 org ckp..kwn2 aq ckp..
aq cme mmpu ckp..aq y rasa..bukan korang..

dan bila ad kwn aq kcewa or frust lepas putus..
aq dah x bebel kt diorg or ckp ape2 la..
sb org lain hnya mampu berkata2 tp diri kita yang rasa..
dn ad gak y kata..asal kau x kapel?
tunjuk je kat dy kau leh bahagia gak..
dlu..untuk lupakan seseorg..aq gne seseorang..
mksudnye..utk lpekan R..aq kapel dgn K...cmtu..
tp aq ase aq ckop dewasa...
aq xnk mcm tu lg..biarlah aq lupekan dy dgn sendirinya..
xperlu nak d paksa..xperlu nak d suruh..
masa awal2 ase frust tertonggeng la jugak..
tp skunk ase da biasa lak sorg2..haha
mmg setiap manusia d ciptakan berpasangan..
tp x mati tak lau kau xad bf..kann..
drpd lau ad..asek na gaduh je kjenye...sush jgk an..
biarlah dia dtg sendiri ble tiba masanya..ahaaa..
tu jek la tuk rini..
assalamualaikum





No comments: